Frulle!!

Idag börja jag dagen med att tvätta väggen på mitt rum. För att när jag skulle sova igår så gick jag på mygg-jakt! Såg att där kommit in en massa mygg på mitt rum, fick nästan panik! Har inte fått ett enda myggbett i sommar, peppar peppar!
Just nu sitter jag och mamma på balkongen. Nu på förmiddagen ska vi upp på något berg och gå en runda. Sen framåt eftermiddagen när pappa slutat på jobb så ska vi ner i hamnen och hyra en trampebåt, wiii! Det är nästan en sån som finns på mallorca, fast istället för rutchkana så finns där en parasoll istället, hihi! Ska bli jätte mysigt! (:
Ska nog ta en liten macka till och dricka upp mitt kaffe och sen försöka slita bort mamma från sin bok så vi kommer iväg någon gång! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0