check in

Såja, nu har jag typ bara halva to do listan kvar, yeeiij! Mormor har varit här, jag har gjort klar min ansökan och lite till.. Fast jag glömde ju skriva in en viktig punkt innan, kolla på fotbollen!!! :O Hejjar på mitt andra hemland spanien, wiihoo! (:
Nej, nu ska jag skriva manus, sen ska jag hoppa på crosstrainern och klista fast stödorden på displayen så kan jag ju träna och plugga in my lines samtidigt, inte illa för att vara mig! (;

Just det, har precis checkat in mig på planet imorgon, love it! Behöver bara vara på kastrup 30 min innan vi ska lyfta! (;


Imorgon ska jag sitta på 5C. Tänkte först ta rad 12 men tror nästan att vingen är där också ville jag ju sitta vid fönstret. Men sitter jag långt fram vid gången så är det lättare att ta sig ut sen när man landat, man slipper vänta på alla latmaskar, thahaha! :D Och restiden är bara på 1 h & 50 min så det går fort! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0