Fredag!!

Skulle igentligen en sväng in till stan idag för att uträtta några ärenden, men vem orkar palla sig ut när det snöar och är kallt ute? Inte jag iallafall! ;P Har gått i en tjock intersport tröja & joggingbyxor hela dagen typ.. Just nu sprutar det ut musik från mina högtalare på mycket höv nivå, ska alldeles strax börja rymma upp på mitt rum. Sen ska jag fräscha till mig och sen kommer pappa hem så ska vi käka, hela familjen, hör och häpna!!  Pappa bor ju nu mera i Schweiz och syrran har börjat plugga i karlskrona och flyttat dit. Så nu mera så är det bara jag och mamma som bor i huset. Men i helgen är alla hemma, mys! (:
Sen ikväll ska jag hem till Malin & träffa henne & Emma, var dett tag sen vi träffades allihop. Det kommer säkert bli en hel del snack om morgondagen då det luktar utgång efter emmas födelsedagskalas!! (;
Just det, städa var det!! Ska bara höja upp mer så jag kommer mer in a moood & så jag slipper höra mamma som lyssnar på sin ipod i köket och sjunger för fullt, haha!  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0