förkväll

Snart börjar förkväll med sveriges stolthet 'eller iallafall min', CAROLINA GYNNING!! Tur att Elisabet inte ska vara kvar längre! För att dom gånger jag kollat så har hon bara varit ett irritationsobjekt, sorry rödluvan! Men man kan inte gilla alla somsagt!
Tror ni jag kommit någonstans på mitt religionsarbete? Svaret får ni lista ut själv!
Har hållt på att tvätta min dunjacka idag så nu luktar det skit i hela huset, ska se om vi har något gott spray jag kan spraya med (:
Nej, nu ska jag ta och smörja mina läppar ser ut som fan & är törra som 'fnöske' sen ska jag öppna en påse bilar och kolla på förkväll - PUSS :*



GO GIRL!


Kommentarer
Postat av: Sanna Westeson

She rocks!

2010-02-16 @ 21:20:59
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0