fika, mat, fika

Idag börja jag kl 9 så fick en timmes sovis, jag klagar inte! (; Redovisa även mitt tal på svenskan idag och sen hade vi samhäll men det var ju lika givande som vanligt så jag tacka för mig och gick efter halva lektionen.. Pappa hade då anlänt till helsingborg så jag ringde han och hörde vart han befann sig. Han var på espresso house. Jag var ju snabb och fråga vart, på kullagatan eller knutan? Han var på knutan och bussen från skolan skulle inte gå förräns om 10 min typ. Så jag gick till knutan tar typ 15 min. Och pappa hade sagt det att skynda jag mig så skulle jag få en mocha latte, jag var rapp i benen och skynda mig!  Det var faktiskt ett riktigt härligt väder att gå i! Det hade slutat snöa och solen sken, lycka!! (: När jag träffa pappa på espressohouse så möttes jag av en bamsekram, vi har ju förbövelen inte sätts på 1½ månad, helt galet!! Jag fick min mochalatte och sen kom mamma också för att hon hade kört mormor in till stan (: Så det blev en liten fika!
När vi kom hem så laga mamma mat och sen stack vi till familia och uträtta ett ärende, pappa köpte semlor och sen körde vi en runda till farmor & farfar och fika igen ;P Nu är jag duktigt trött och jag känner PMS´n börja göra intrång, hemskt!! Så ska nog kolla på film snart och sen sova! PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0