elin´s fynd!

Tjena snöggingar!! (;
Jag kan ju säga så mycket att denna skolveckan har inte varit så givande.. Nu är jag hemma iallafall och har precis bryggt några koppar ZOEGAS (mollbergs blandning) 'världens godaste kaffe'!! Idag i skolan fick vi en uppgift så den ska jag sitta och göra nu i någon timme sen är det ellen och sen ska jag på det igen. Idag på spotify spelas The Pussycat Dolls, både PCD & Doll Domination! Älskar deras musik och har lyssnat på albumen ett X antal ggr. & i något år nu, så man kan ju många utav låtarna ;P Nicole och dom andra brudarna har ju änglaröster! :)  Så nu ska jag sjunga med Pussycat Dolls, dricka kaffe & plugga. Höres sen! :*


Förrästen, glömde ju visa min snygga klänning jag fynda i söndags inne på Bik Bok (; & jag vill verkligen säga FYNDA! Den har kostat 400:- & jag gav 100:- inte illa pinkat enligt mig!!  Jag är en sån person att även om jag inte har så mycket pengar på kontot också hittar jag något billigt så måste jag köpa det och ta den smällen sen ;P Men lixom en klänning för 100:- det är ju helt sinnes!!! Tänk, man kan ha den till både fest då man matchar den med ett par klackar eller en varm sommardag med ett par tyg skor, I LIKE!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0