elin goes bannannnnaaaz!! :D

Idag är det måndag som många kanske redan vet!  Jag älskar mitt schema så på måndagar har vi bara 2 lektioner. Vi börjar måndagen med svenska C där vi skulle hålla ett argument tal, men störd som jag är så glömmer jag mitt tal hemma :( jag som varit klar med det många dagar innan det skulle vara inne, hur ofta händer dat lixom? Jag hade nog kunnat hålla talet ändå så mycket som jag läste igenom det igår men det är säkrast att ha papprena med så har redan lagt ner dom i väskan nu! Så får hålla mitt tal imorgon istället. Så vi hade bara en lektion idag för att samhällslektionen var frivillig. Klart man gå hem då, om man heter elin iallafall! :P

När jag kom hem så släppte jag ut pelle 'katten' på verandan, den är full med snö men det är så kul att se han ute i snön 'han är inne katt' Nu skriker han för att han vill ut igen, men jag säger stopp!  Vill inte att han ska frysa om sin lilla rumpa ;P

Alltså jag är helt på G idag & det är måndag, helt galet! Hör och häpna! Idag är jag på powerbaladhumör så just nu spelas Whitney Houston, i like!! (;  Har även bryggt några koppar kaffe som jag sveper i mig (: Ska se snart om jag kan få lite ro att börja plugga och fortsätta på mitt religionsarbete som jag påbörjat.

Här kommer iallafall några galna bilder som jag tog innan för att jag är på så glatt humör även fast det snöar, vad hände där egentligen?! ;D 


Älskar jag eller älskar jag min starbucksmugg? Jag älskar den, världens godaste kopp att dricka ur!!


Min lilla älskling, det skiljer typ 3 år mellan oss, helt galet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0