Bra jobbat Elin!

Idag har verkligen dagen varit helt toppen! Har haft jätte roligt i skolan där vi 'lekte' anställningsintervju (: Sen har det varit andra bra saker som att sandra har tagit sitt körkort, solen har skinit, jag har syndat = införskaffat en ny väska också hade de provsmakning i bageriet på olika bakelser, pheeew vad jag mådde illa sen! Ni hör jag har haft en toppen dag tills jag kom hem... Då jag upptäckte att jag glömt min plånbörs på bussen så jag på luren  och ringde till skånetrafiken, snälla som dom var så fixa det sig. Så ska snart ta mig till Svalöv för att se om jag kan hämta upp min plånka. Är verkligen jätte arg på mig själv så jag kallsvettas, jätte äckligt.. Men men hoppas det löser sig iallafall!! - PUSSEN :*


Köpte typ denna väskan fast i brun (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0