The magic flute

Igår var jag på Opera med min hostfamily och såg the magic flute by Mozart. Uppskattar det väldigt mycket att famlijen tar med mig på olika saker. Lixom en biljett till gårdagens visning ligger typ på $90/skalle där vi satt, i mitten på första balkongen. Efter operan käka vi och sedan fick jag stanna kvar i City om jag ville! Så det erbjudandet tacka jag självklart inte nej till! (;
På kvällen hämta de upp mig på stationen och sen körde vi till skolan där barnen hade julkonsert. Julia spela violin och Jack stod i kören, jätte fint! (:



Entrén till Operan


Från där vi satt


Lite cooolt! Precis som att kolla på en textad film. Man hade en sånhär
liten skärm framför sig. Fast denna operan var på engelska så man fatta
i mesta fall vad dom sjöng, men läste ändå. (ni vet att man inte kan slita ögonen)


När jag gick på 5th så tog jag en snabbis bild på The Christmas tree,
fast gillar det bättre när det är mörkt, helt annorlunda!


I aulan på Daniel Webster School! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul Elin önskar Anneli & Bobo

Hoppas att allt är bra med dig.'Du verkar iallafall att ha det kul.

Sköt om dig

2010-12-24 @ 07:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0