HAPPY NEW YEAR!



Jag kan börja med att medela herrsakapet att jag inte kommer att stå på Times Square vid 12 slaget! Har hört att det är packat med folk och det har jag verkligen inte lust med! Jag och mina vänner har köpt biljetter till ett ställe så det kommer förhoppningsvis bli hur cooolt som helst! (; Biljetterna var inte billiga så hoppas det blir värt det! Idag ska jag bara ta det lungt och pyssla om mig själv. Typ fixa naglarna och lite sånt shiieet! (;
Inför 2011 så har jag inga löften. Jag kommer fortsätta precis som innan och hoppas på att 2011 blir minst lika bra somm 2010, kan inte fatta att året redan är över, helt sinnes!

Om ni undrar över bilden åvan så är det från Times Square visitor center. Varje år över Times Square så släps konfetti, jag och Lisa skrev på vars en konfetti vår önskan under 2011, så ikväll kommer de släppas över times square och hoppas det går i uppfyllelse! (;

Det som kommer kännas konstigt idag är att när kl är 6pm här i NY så är den redan 12 i Sverige så mitt år kommer bli 6 timmar längre, pheeew! Men jag ska nog överleva! (;


HAPPY NEW YEAR!


Kommentarer
Postat av: emilia

Hur var nyår? jag är avundsjuk!!

2011-01-05 @ 16:29:35
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0