Half day!

Hallloo!! (:
Idag har bara barnen gått i skolan halva dagen så hämta upp dom 11.45 men innan dess så var jag och lämna pengar till Kyra för att hon skulle boka biljetterna till Nyår. Det var inte billigt må jag säga, så jag hoppas det kommer bli toppen, haha! Fast hitta en billig klänning i City förra helgen som jag tänker använda. Så det jämnar ut sig! (; När jag varit hos Kyra så körde jag hem till Lisa, fast jag körde inom Dunkin donut och handla munkar till oss. Snacka om vad hon blev överraskad! ;P
Just nu är vi i vardags rummet och barnen spelar Super Mario och hoppar runder! ;P Jack har en playdate, så ska snart ringa hans mamma och fråga när han ska hem och när jag ska hämta upp Sydney. Sen är denna dagen slut. Kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0