Dolda kameran?

hahahaha, alltså jag måste bara berätta det här! Jag tog bilen och körde in till New Rochelle för att posta mitt paket. Jag hitta inget starkt tejp så jag tog vanliga tejpbitar och bara klistra på för att jag tänkte att dom har säkert bra tejp där. Jag la bara i pengar för att parkera i 30 min och när jag kom in på posten så var där en fete kö!! När jag hade typ 10 min kvar av min parkeringstid så var det äntligen min tur! Jag la upp paketet och sa att det skulle till Sverige. Hon bara detta går inte att skicka med sånt här tejp. (jag fatta det själv men sa inget) Hon var på väg att sälja tejp till mig så jag skulle klistra där men jag sa att jag inte hade tid så jag fick ett papper istället som jag ska skriva adress osv. sen på. Jag kände mig precis som att jag var med i dolda kameran eller något humor program som vill skicka ett paket tejpat med bara vanligt tejp, jag skratta lite smått för mig själv när jag gick där ifrån, haha! ;D Så ska försöka få iväg det på måndag istället, hahaha!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0