TWO WEEKS BABY, TWO WEEKS

Lånade precis nästan en line från Friends. Monica skriker: FOUR WEEKS BABY, FOUR WEEKS!! Det är altså 4 veckor tills hon och Chandler ska gifta sig. Hoppas innerligen att ni antecknade detta nu!! haha!

Iallafall, det är nu 2 veckor tills jag flyger till New York! Kan inte fatta det riktigt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Såklart att jag har en jobbig tid just nu, med att säga hejdå till nära och kära. Men sen kommer jag ha ett helvetes grymt och coolt år framför mig! Tror säkert att några äv lite avundsjuka, men det skiter jag i, kul att jag får chansen att uppfylla iallafall en av mina drömmar!!



Vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Vad tycker du?! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0