New York City Baby!

För några dagar sedan så matchade jag med en familj i USA. De bor i New York så jag är säker på att jag inte kommer vara uttråkad någon dag, thihi! De bor 20 minuter från City med tåg så jag klagar inte! (; Jag har pratat med mamman i telefon, sen har vi skypat lite. Har även skypat med barnen, jätte söta! Jag ska ta hand om 3 barn på 6, 8 & 10 år. Det ska bli så kul! (: Har även pratat med pappan i telefon. I och med att skolorna börjar snart så vill familjen att jag ska åka redan den 30 augusti, fast det beror helt och hållet på om jag hinner få mitt visum tills dess. HOPPAS!! Just nu är det rätt så mycket som ska fixas, men pappa är snäll och hjälper mig med det! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0