MIN PAPPA ÄR BÄST!!

Mamma har precis varit och hämtat pappa på jobb och berättat vad som hänt och hur situationen ligger till. Det är ju en brud som häntat ut mitt & 3 andras pass idag. Typ alla andra bor i stockholm men lilla jag bor ju nere i skåne. Istället för att jag ska upp till stockholm så hämtas mitt pass hos denna bruden och sen har jag det här imorgon bitti. Min syster sa, altså pappa hur kan du allt det här? Han bara, anna jag håller på med det här dagligen.
Just nu håller pappa på att packa han åker hem till Schweiz idag. Men kommer nog se han om 2 månader igen för att han sa att han kommer sakna ihjäl sig! :P
TUR ATT HAN HJÄLPTE TILL MED DETTA, ANNARS HADE JAG TYP DÖTT.
MIN PAPPA ÄR BÄST!!

Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

Allt bra me pappor ibland aså

2010-08-27 @ 17:59:42
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0