Måndags mys!

Hallåå!! (:
Jag kan säga att det blev inte så mycket gjort på det arbetet idag, men va fan finns en dag i morgon också! Det blev istället att jag & malin körde iväg till väla & kolla runder lite. Sen träffa vi även på emma. När vi gått en runda så stack emma hem och jag & malin vidare till Familia där Malin helt impulsköpte nya fiskar, lite sand och sen super coool akvaruimsdekoration (;
Sen följde jag med Malin hem, så fixa vi (mest malin) med akvariet och sen körde vi iväg och köpte chips, dipp & fanta och sen kolla vi på film. Vi har även smidigt toppen planer inför helgen!!! (;


Älskade Malin!
Visst är hennes frilla hur cool som helst & hon passar så jävla bra i den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0