Lolavie

För er som inte viste så är jag ett litet fan av Jennifer Aniston, jag har sett nästan alla hennes filmer och har mer än 1000 bilder av henne på min stationära data + att min garderob är full med bilder som jag skrev ut för några år sedan. har funderat på att plocka av dom fast har inte orkat, haha! Kan visa bild för er senare på min pimpade garderob, haha!
Var precis inne på en hemsida för att få lite updateringar om vad som händer i hennes liv, thihi! Förr var jag som ett freak men nu har det faktiskt lungnat sig lite! ( nu kollar jag bara runder lite någon gång i månaden)
Jag har vetat att hon ska släppa en parfym, vet inte om den kommer till sverige men jag ska iallafall köpa den i USA, även om den lukat skit, thahahah! :D Men det gör den säker inte, låter ljuvligt enligt beskrivningen! (;
Fick precis reda på att Jenn hade varit på Harrods i London den 21 juli och signerade sin parfym, vill också!! :P
Det som jag är överlycklig med att jag ska till New York är att hon säkert kommer ha en film premiär där när jag är där, hoppas jag inte jobbar den dagen för att då ska jag se henne live, typ en av mina drömmar, thihi! (: *HOPPAS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0