i väntans tider!

morgonen/förmiddagen har jag spenderat vid frukost bordet med min syrra och hennes kille. Jag och Micke bråkar typ alltid (på skojj) Vi säger håll käften och sånt till varandra och är kaxiga, haha!! Mamma kom hem och sen åkte syrran iväg med en polare till Väla för att shoppa lite. Sen när Micke skulle gå så krama han mamma, så fick inte jag någon kram men så sa jag att jag ville ha en för att visa att jag tycker om honom, haha!

Jag var ju i Stockholm i fredags och fixa visum, jag åker på måndag och har inte fått mitt visum än. WAAAA!! Ringde precis STS så dom ska återkomma. Mamma sänder ut en sån nervös energi så jag kan känna av det så även jag är super nervös nu, puhuuu!!!
Wish me luck och hoppas jag kommer iväg på måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0