Half day in Paradise!

Vi hade vädergudarna på vår sida idag så jag, mamma & pappa körde till Arild. När vi kom så satt redan min farbror, farmor & farfar där. Det var kanske inget strandväder precis, men det spelar ingen roll vilket väder det är när man är i Arild, för att det är alltid lika fint och man har alltid samma känsla. Först så ville jag inte bada, men sen så intala jag mig själv att detta är sista gången för i år jag är här så varför inte?! Det var svin kallt i början men sen så var det riktigt skönt & vattnet var finare än finast typ! helt glasklart, typ ingenting som klår det!!
Ikväll blev det en tripp hem till mormor, vi käka god mat och drack gott. Men sen råka jag somna, det sög musten ur mig att vara i Arild, haha!
Sitter i sängen just nu iallafall, ska sova strax. Är igentligen ledig i morgon men blev tillfrågad om att jobba så varför inte?! (; - God natt!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0