Goo google maps!

Alltså jag ljuger inte om jag säger att jag suttit vad datorn typ hela dagen!! Är nästan klar med mitt pre-departure project. När jag sitter här så blir jag så uttråkad och kollar på annat istället på datorn :P Fast jag har ju ändå gjort lite nytta, för att jag har läst lite om New Rochelle. var även inne på google maps och kolla på satelit bild, fan vad coolt det är  alltså!! Jag skrev in adressen jag ska bo på så var det precis som att man stod på gatan, jag såg ett hus & en massa skog när jag kollade runder, kan tänka mig att det är där dom bor, såg jätte mysigt ut iallafall!! (: *Hoppas ni fattar grekiskan jag precis skrev, haha!!

Nu slänger jag in handduken & ska kolla på Fongarna på fortet. Tog en liten paus innan idag och kolla på gårdagens avsnitt och idag kolla jag inte på det som sändes på TV så ska nog göra det nu. Alltså det är sjukt vilken adrenalinkick man får av det programmet, haha!! :D Måste också se det för ska hem till mormor imorgon. Hon har säkert sett det så kan man diskutera, hihi!!!
Nej nu ska jag försöka slita mig så jag inte somnar allt för sent! - NATTI!! :*

Kommentarer
Postat av: vonskareng

de e rätt häftigt att kolla på sån där satelitbild alltså :O



treevligt med fångarna på fortet =)

2010-08-25 @ 11:40:08
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0