friends in repeat

Tjena snyggingar!
Idag har jag inte haft så mycket för mig än att sakna Stockholm!!!!, gjort en ny header till min blogg (blev riktigt nöjd faktiskt!) + att jag kollat på vänner i bakgrunden. Jag orkade inte gå och vända på skrivan när jag kollade på vänner så jag kolla på avsnitten en gång till! Thahahahahah! Fast jag satt ju inte och sträck-kolla utan jag var så inne i datorn, men jag satt och småskratta lite, även fast jag inte kolla, för kan ju typ avsnitten utantill! :P

På tal om något helt annat så ska jag börja skriva mina inlägg först i Word och sedan klistra in det här i bloggen. För att det var mamma som sa till mig! Jag vet att jag är skit kass på att stava & kommer jag då ha en au pair blogg så måste det ju vara rättstavat, thahhaha! :D Fast själv tycker jag det är lite skärmit (eller hur det stavas) att inte kunna stava riktigt rätt, fast ibland kan det nog vara lite pinsamt?! ;D

nej, nu ska jag kolla på vänner och gå och lägga mig, har en hel del jag ska hinna med i morgon - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0