eMachines

Idag fick jag en laptop av pappa. Han har lovat mig en innan jag åker till USA. Jag trode att jag skulle bli lite putt och att vi skulle starta upp en diskussion, thaha! Men det löste sig fint och jag får ju tag vad jag får. Bättre än ingenting alls, ellerhur! (;
Innan vi kolla på data så var vi en runda i stan. Jag fixa kort som jag ska ha till mitt internationella körkort och när jag ska söka visum uppe i Stockholm på amerikanska ambasaden. Det är somsagt en massa som ska fixas innan jag sätter mig på flyget ;P Just det! Har ju även köpt en till resveska idag, måste ju få med mig en massa till USA, fast frågan är bara hur jag ska få hem allt igen?! :D



Blev faktiskt riktigt nöjd! (:
Jag lärde mig något nytt idag. Att eMachines ägs av Acer som är näst störst i världen efter HP.
Det var nänligen ett krav jag hade att datorn hade world wide garanti! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0