Dagen i bilder


efter att mamma tagit över, hmmmm. undrar vem som hängt hello kitty där! ;P

I lobbyn på nordic light hotell.
Ser ni hur snyggt jag matcher datorn med mina kläder? Hahaha! ;D

Efter jag fått mitt visum, wiiii!!

Hotellet vi bor på. Ligger typ på vasa platsen eller vad det heter! :P

Rummet jag & mamma bor på.

efter en dag på stan gick jag och köpte vars en cheeseburgare på MAX,
har ett max mitt för hotellet, gillla!! (;


Just nu håller jag & mamma på att göra vid oss, vi ska ut ikväll. Så vi festar till det lite innan med några cider & lyssnar på musik. Ska ta en massa bilder ikväll för att vi ska göra någor väldigt unikt!! Bilder kommer imorgon! (;
Nej, nu ska jag sminka mig och öppna en till cider. Ha en toppen fredag gott folk & var rädda om er!! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0