avskedsmiddag

Hej!
Ikväll kom dom närmsta på avskedsmiddag. De tyckte tydligen att maten var god men jag vet inte riktigt vad jag tyckte, haha!! När de skulle hem så börja farmor gråta och sen börja jag gråta och sen börja mormor gråta och sen börja mamma gråta lite. Usch ja, men detta året kommer gå fort och jag tycker det ska bli skit kul & det finns ju skype och bra komunikationsmedel nu för tiden, hehe! Jag tyckte nästan det var jobbigast att säga hej då till mormor för att hon är så blödig och nu när jag träffat henne i dagarna så har hon haft gråten i rösten och ögonen. Men men... Man kan ju inte bara tänka på alla andra, man får ju tänka på sig själv också.

Tro det eller ej men har faktiskt börjat packa lite ikväll. Pappa & syrran tycker jag är hel knäpp som ska ha med mina vänner boxar och sex and the city box. Men Vännerboxarna är typ mitt liv, thahahaha! :D
Nej, nu ska jag sova. Har lite jag måste hinna med imorgon innan kvällen börjar närma sig, thihi!
Innan jag går måste jag bara säga en sak, haha! jag försöker vända lite på dygnet i och med att new york ligger 6 timmar bakåt i tiden, jaja kanske inte så intressant men hoppas ni skrev upp det iallafall, hahaha!!


Såhär ser det ut just nu med packningen. Jag är inté så orolig över att
jag inte kommer få med allt jag vill, för att där är gott om plats.
Jag är mest orolig för vikten, får max ha 23kg, helt sinnes!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0