Vilken natt!


Jag böjade med att starta Friends with money, en väldigt lättsam film. Eller nja, den är lite knäpp
 (drama) men trodde jag skulle somna iallafall. Filmen hacka typ i mitten så jag stängde av och starta...


Sex and the city, sesång 6 istället. Kolla typ på 2 avsnitt och jag somna inte.
Klockan var nu närmare 1. Så jag starta det gamla vanliga istället....


VÄNNER! :D  det är något konstigt med det, för att var gång jag kollar på vänner så slappnar jag av. Kanske bara för att jag vet vad dom ska säga så jag slipper anstränga mig, haha! :D Men jag var så jävla varm så fick öppna fönstret och få in lite kall luft. Jag sov från och till, tills klockan var kanske 5 men sen somna jag. Jag fick sova i typ 2 timmar sen vakna jag igen av att mamma & pappa flytta på sin säng. Anticimex skulle komma idag och vi har den luckan, som man kan komma ner i grunden, under deras säng..
Sen vakna jag igen av att anticimex kom och sen gick jag upp.haha!

Ska plugga lite nu & dricka en jävla massa kaffe och sen ska jag försöka vila innan jag ska iväg och jobba. Kan man inte bara stoppa tiden? Känns som att det kommer gå jätte fort idag :S
Kommer jag hinna med allt jag ska? pheeew! Just det måste bara kolla min mail! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0