Torsdag

Skrev detta inlägg innan idag men datorn seeeega så kunde aldrigt publicera det :(  men bättre sent än aldrig! (;

Alltså hela denna veckan har jag drömt att pelle min katt har bråkat med en annan katt, att det har varit julafton & denna jag drömde i morse var alldeles för sjuk så den vågar jag inte ens skriva om, hahahahaha!:D  Tänker inte ens ge en ledtråd, haha! :D Eller jag kan berätta en del i drömmen,  jag och Sandra gömde varandres saker så vi blev helt pissed på varandra, haha! :D
Idag på praktiken har jag stått i lagret och gjort samma saker som igår men idag var där en till praktikant som jag snackat med, hon var också inne på lagret idag och var skit trevlig! Vi snacka om att vi älskar att gå i joggingbyxor. Var gång jag kommer hem från antingen skolan, shopping eller praktik så hoppar jag alltid i mina studentbyxor eller pumabyxor (; Hade vi vetat att vi skulle stått i lagret hela dagen så hade vi lätt haft dom på, mohahaha!:D
Det som jag älskar med min praktikplats är att alla är så jävla trevliga och skämtsamma! (:


Dagens klädval

Skor - Schweiz
jeans - cheap monday
blus - MQ


Igår när jag stod och sprätte kartonger på lagret så kutta jag mig i tummen med saxen, fy faan!
Igår fick jag ha 2 plåster för att det inte skulle bloa igenom. Försöker inte att ha på plåster när jag
är hemma så att det kan läka, men var gång jag stöter till det så börjar det bloa, så jobbigt!
OBS! Känsliga läsare/tittare varnas!
 
Jag lovar att jacket är typ 3mm djupt..


Innan ikväll så körde jag till maxi och handla hårfärg, det blev gyllenblond och sen hämta jag syrran på stationen. Så just nu håller vi på att färga mitt hår! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0