T t t t trött

Helllojsan!
Imorse när jag vakna så det första som ploppa upp i min hjärna var STOPP, stanna!! Fy fan vad tiden går fort! Berlin resan är över och nu är det bara praktik och lite sånt shiiit kvar!
Idag hade jag min första praktikdag på Cubus. Det blev jätte mycket info på en gång men man lär sig! (; De som jobbar där är jätte trevliga. Idag har jag larmat & galjat kläder och lite sånt. Tiden har gått jätte fort idag, kändes som att man bara varit där i 4 timmar när man varit där i 8, hehe! Imorgon ska jag och en annan klä skyltdockor, ska bli riktigt kul! (:
Efter att jag slutat 18.oo så körde jag och hämta mamma på jobb och sen körde vi hem. Sen vi kom hem har jag typ legat på soffan och vilat. Det tar på krafterna att stå i affär må jag säga! Hade sån satans verk i ryggen, bara för att jag inte är van att stå upp i typ 8 timmar.. Efter en pilla så mår jag bättre (;
Kollar just nu på Hollywood fruar men sen blir det sängen bums för är så satans trött & behöver vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0