Tisdag

Idag är det den 27 april och det menas med att om exakt en månad är man iklädd en superduper fin klänning och har jätte kul! (;

Idag börja jag kl 8 på praktiken/cubus för att vi skulle skylta och lite sånt. För att idag har vi haft alla vänners dag, vilket menas med att man fick 30% på hela köpet (: Idag har jag stått på barnavdelingen & hjälpt kunder och galjat och vikt kläder. När jag slutat gick jag en runda i butiken för att se om jag kunde hitta något snyggt! (; Fann ett par nya party-tights & ett linne (: Sedan begav jag mig till H&M och fynda en sockersöt pyamas. De hade inte min storkel så jag fråga och de hade precis fått en ny leverans på den varan så jag fick en sprillans ny! (;
Ikväll har jag bara kollat lite på tv & chillat. Ska börja kl 8 imorgon också, men då ska jag ta bussen, blöööööö!! Så ska snart gå och lägga mig!


Här ser ni dagens shopping! (;

Den socker söta pyamasen!!! (:
Expediten tyckte att jag kunde ha den vid andra tillfällen med, så jag bara nja! :S


Kände att jag behövde uppdatera mig lite med mina glansiga tights. 
När jag, malin & emma festar brukar vi alltid ha våra svarta lack tights, 
känner att jag nästan slitit ut mina så fann jag dessa inne på cubus, farligt snygga!! (;  


Nu ska jag få bort denna fantastiskt snygga klädhög från min säng
& sen ska jag kolla på vänner & sova! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0