super-duper-rolig-utgång

Fira somagt malin igår. Vi var ett gäng på ca 20 pers som käka och hade trevligt. Efter några timmar blev det utgång. Det blev en galen resa in till stan, först skulle vi ta bussen och det var helt bannannaz! Tänk typ 20 pers fulla och glada på en buss & sen skulle vi på tåget. Det var den längsta tågresan in till helsingborg känndes det som, tog aldrig slut men hade så satans kul så det gjorde inget. Byta typ plats på tåget 3ggr, haha! :D
Sen blev det Tempel natten lång där vi dansa oss svettiga. Faaan vad jag skratta och hade kul, måste typ göras om!! :D Sen blev det taxi hem vid 4, även det var helt bannnannananaz!! :D


Bjuder på några bilder så ni kanske förstår vad jag snackar om! (;


Förferre hos malin!! (:


Galen bussresa till bjuv, fulla & glada! :D
Malin, jag & ia


Galen tågresa in till helsingborg
Malin, lotten & jag


Helt bannaanananananz roligt inne på tempel!! :D

Linkon, jag & rickard i bakgrunden, haha!!

Det var några bilder, kan inte lägga upp alla det skulle ta en helt evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0