student snack!

Idag vakna jag att att det ringde på dörren kl 10.oo men jag låg kvar i sängen, fan palla sig upp halvsovandes och öppna dörren, eeeh nej!!  Senare när jag gick upp så fråga jag mamma, vet du vem det var som ringde på dörren? Ja, det var nya moderaterna men jag öppna inte, mohahaha! :D Vafan en lördag morgon ringer man vell inte på ens dörr om det inte är något jätte viktigt?!
Idag kom även pappa hem, wiiii! (: Så vi käka frulle runt 12 tiden, helt ok! Vi avsluta frullen med ett vetabrö, hahaha! :D Snacka även lite om studenten. Min syrra sa att hon skulle ta mitt gamla id foto och göra ett litet plakat av det. Jag lovar det är det färsta fotot ever!!! Hon har gömt fotona men plocka fram ett och jag slet det från henne och rev isönder det, mohahaha! :D
Sen diskutera vi villken studentbild man kunde ta, så snacka vi om en massa foton men sen kom jag fram till att mamma redan valt ut en bild, faaaaan!! :D  hahahaha!! Man ska ju inte se plakatet innan, gaaah så spännande det ska bli, men så nervösv! bara dom inte tagit någon jätte pinsam bild!  Äsch skit samma, bara den inte är ful :P

I studentpresent så önskar jag mig ett thomas sabo armband + berlocker så jag har gjort ett collage med vilka jag vill ha, så det blir mer personligt! (;


Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar hans berlocker!

2010-04-24 @ 21:00:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Matilda

På mitt plakat var de naknebilder både på framsidan och på baksidan så ditt kan nog inte va så mycket värre :P

2010-04-26 @ 23:30:38
URL: http://mollekindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0