STDNT



Idag har jag softat runt i dessa otroligt sköna lasar, haha! :D Märks det att jag ska ta studenten eller? (; Det blev inte så jätte mycket plugg, men har samlat ihop lite till ett guide manus, ska fortsätta mer med det imorgon. Hade även lite ont i magen innan så värmde min rispåse, så skönt! (: Sen kom en kär vän till familjen så satt och snacka och fika (: Ikväll har jag kollat lite på tv & kollat runt lite på det som komma skall.. vill inte rikitgt säga än vad det är, vill först få lite klarhet i det hela (;  men ska gå och lägga mig nu snart för att ögonen börjar svika. Så ska gosa ner mig i min skööööna säng och kolla på vänner eller film? Höres i morgon! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0