Shopping in Berlin

Tänkte visa vad jag shoppa när jag var i berlin förra veckan! (:


Denna klänningen köpte jag inne på H&M. Den är riktigt snygg på! (;
Men detta H&M som vi var inne på hade inte alls samma inredning som något
annat H&M som jag besökt innan och de värka inte som att de hade samma kläder..
Funderar faktiskt på att ha denna klänningen på på studenten (när vi är hemma och firar)


Denna snygga bikinin hitta jag inne på Pimkie
Den är riktigt snygg på. Låga byxor som jag gillar! (;
+ att man slipper ha band, ett måste!!



Hitta även en leopard scarf i en b-affär


Kände att jag behövde variera mig lite bland mitt urval av perfymer, haha! :D


Fynda ett par skor och då menar jag verkligen fynda!!
tröstshoppa för att vi inte kunde flyga hem :(
Funderar på att ha dom till balklänningen?!


Sist men inte minst så köpte jag en ny ögonlapp. Den andra jag har
börjar töja sig i bandet och åker av hela tiden.
+ att denna var 100 ggr så sötare! (;

Jag är väl medveten om att det blev en massa leopard men kan inte hjälpa det!
Man tänker inte på det när man väl köper det men sen när
man kollar igenom alla grejer så bara waaaoooow!!
Börjar typ likna hon Lena i svenska hollywoodfruar, hahaha! :D
Glömde ju visa min ögonskugga, men det är inget märkvärdigt :P
Har räknat igenom allt och det blev nog typ 700:- för alltihop.
Tror ni jag klarar av köpstop resten av månaden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0