långfredag?

Fy fan vad segt det var att praktisera idag! Till råga på allt så hade jag sån mensvärk att jag var nära på att svinna, fy fan! Men de sista timmarna hade jag och en annan praktikant skitkul! :D Vi var så trötta så vi skratta typ åt allt!! :D Lixom folk kommer fram och frågar, jobbar du här? Så ska man svara, nej jag kommer bara hit och viker kläder varje dag, det är min hobby! När jag sa det så var maya tvungen att gå in på lagret för att skratta. Och sen när jag stod och vek på herr avdeningen så stod jag och skratta för mig själv för att vi hade haft roligt åt en annan sak! :D
Igår så var där mycket danskar på cubus men idag, pheeeew! Det krylla fan av danskar & de är så högljudda! Så frågar dom om en sak så står man som ett frågetecken, haha! :D Kan ju lite danska men man får koncentrera sig som faaan!


Dagens klädval



När jag kom hem hoppa jag såklart i mina favvis-pants! (;


När jag kom hem stod detta på bordet... haha, skojja bara!
Köpte med mig det när jag körde hem.
Tror ni jag körde på min favvis min käre gode vänn orginalburgaren eller jag chansa på något nytt?


Trummvirvel..... brrrrrrrrrrrr



det blev en Macho-Nacho!! (;
riktitgt mumsig. säger nästan som joey när han käkar
den äckliga efterrätten som Rachel gör på thanxgiving.  (vänner, för er som inte hängde med)
nachos goood, guckamolle goood, salsa goood & hamburger gooood!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0