Pack vana

Nu käns det som att jag packat klart. Bara smink, parfym och lite sånt kvar. Det var egentligen meningen att jag skulle låna mammas kabin väska, men kom på att jag kanske ska ha schampoo och sånt shit också med mig & man får ju inte ha allt för många vätskor i ihand bagaget. Så jag tog beslutet med att ta min stora rosa resväska istället. Nu kan jag packa med lite extra kläder om man råkar löka ner, mohaha! :D
Ända sen jag var liten och skulle flyga så har jag alltid packat med en handduk i botten på resväskan & nu har det blivit en vana. Ifall väskan skulle öppnas så är allt samlat & ramlar inte ut så lätt. Det är även bra om man ska ha handduk med sig för det tar inte alls mycket plats när man packar det så! (;
Det ända problemet jag har just nu är vad jag ska ha när jag reser i morgon. När vi kommer till hotellt vill jag nog byta tröja eller nått? För att brukar alltid bli så lökig när jag flyger, eller man känner sig helt bläääh! Så jag ska nog resa i min studenttröja och sen när vi kommer till hotellet ska jag byta tröja och ta på mig en jacka istället! (;
Nu ska jag svepa min typ 5 kopp kaffe idag och ta en candybar (snickers). Jag & mamma ska grilla ikväll men vet inte när det blir för just nu är hon ute och ränsar dammen, uuuh! :P Kan gå ut och ta en papparazzi bild sen, moahaha! :D




Bara badrumsarticklar kvar.
Har lite plats kvar om jag nu skulle hitta nått att ta med hem! (;


Sveper runt handduken om kläderna.
Kanske låter töntigt, but i like iT! (;


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, vad smart med handduken. Ska jag komma ihåg nästa gång jag flyger :)

2010-04-13 @ 20:25:17
URL: http://strangebutbeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0