Måndags to doo!


Helluu!
Hade riktigt svårt för att somna inatt :( kolla först på vänner, halvsov så jag stängde av datorn sen var jag typ klarvaken så fick starta datorn igen sen somna jag efter något vänner avsnitt, hihi! Jobbig prossidur detdär ;P Lady gaga väckte mig kl 9 & då var det dags att gå upp. Kolla lite på tv & käka frulle. Sen har jag fixat till mig lite för ska köra till skolan om några minuter. Viktigt viktigt i skolan idag ska snacka om resan på onsdag, wihooo!! :D Har även några ärenden jag ska uträtta. Ska köra till min praktikplats som jag ska börja på nästa vecka och sen ska jag köra en sväng inom farmor & farfar och sen blir det hem och packa lite! (;
Ta det lungt idag så höres vi ikväll - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: LOWA

Hej hej! Hur är det idag? :)v

2010-04-12 @ 17:16:11
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0