Henke "stalker" Larsson

Helllu!
Mötte upp Sandra på knutan idag. Sandra skulle sola men jag hoppa, har hört att det inte är så bra att sola när man inte mår helt 100. Så på vägen dit så skulle jag gå till min sömmerska och se hur det går med min balklänning men de hade stängt så vi gick vidare. Medans sandra solade satt jag och frossa i en massa skvallertidningar (i like!!) Jennifer Aniston var med i nästan varje tidning, helt bannanaz ;P Men jag undrar verkligen om Jenn & Gerry är ett par eller de bara visas tillsammans för att skapa en massa rykten, who knows? Aja.. När sandra höll på att sminka sig och jag höll på att snyta mig så gick Henke Larsson förbi fönstret.. Jag bara; sandra henke gick precis förbi. Efter någon minut efter så kom han igen, han skulle bara betala parkering för bilen. Sen stack vi till norra hamnen där vi satte oss på espresso house och fika. Det blev även en hel den snack om studenten, balen & berlin! (;
När vi var påväg mot carlings så kom henke där med sin bil så sandra bara; Henke är vår stalker. Jag tyckte det lät jätte bra, haha! ;D
Idag ska jag bli klar med mitt guidemanus, så det är bara till att sätta igång! - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0