helgens bravader

Helluu!!
Mår lite piggare idag men är ändå lite trött som typ alltid, haha :D Kan ju säga att det blev riktigt galet i lördags! Först satt jag och emma och förferra på hennes rum och sen stack vi vidare till malins kusin som hade fest. Jag var vell hemma vid halv 5, haha! :D Tiden gick så satans fort alltså, vi dansa och hade skit kul. Fasar bara för nästa vecka då det blir 20års fest för malin, pheeew! :D

Idag har jag skickat iväg lite mail och kollat studentklänning. Den som jag igentligen vill ha är slut i min storlek men har hittat en annan fast den är typ 200:- dyrare men där fanns typ alla storlekar kvar. Kanske ska vänta en månad till? För att mamma ska ju till schweiz, hon kanske hittar en snygg klänning där som man kanske kan ha?! Tally weijl is the shiiiet! (;


Här kommer några bilder! :D

Jag & emma på hennes rum! (:


Här dansas det! :D


Emma, jag, malin & coffe

Nej, nu ska jag gå och plugga ett slag - PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola och vilken linje går du på? :D

2010-04-05 @ 20:47:07
Postat av: *ELIN

vem e du?! :S

2010-04-05 @ 22:11:35
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0