Hard worki´n woman

Tjena snyggingar!!
Har märkt att på helgerna så bloggar jag mindre, men det får ni stå ut med, mohahahahaha! :D
Idag har jag somsagt jobbat. Gick bra men det var en konstig stämning för att det var sista matchen och rögle får inte spela i elitserien nästa säsong.. Men de visar ju bara att de inte platsar där, så är det. Det blev iallafall en massa kramar när vi skulle gå hem, kändes som att vi aldrig kommer ses igen. Men det blir en reunion hemma hos Pia (chefen för logerna) sen för alla drickspengar som önskebrunnen fått in (; Hade jag lagt till alla mina drickspengar jag fått så skulle det bli dubbelt så mycket. Har ju sparat all min dricks eller nja har använt lite också men jag är uppe i fyrsiffrigt iallafall! (;
När jag kom hem så kolla jag lite på tv och sen kolla jag och mamma på the reader. Trögfattad & blond som jag är (i grund och botten) så fatta jag ju knappt någonting så mamma fick sitta och förklara, haha! :D Den var bra, lite konstig kanske. Var nog första & sista gången jag såg den, hihi! 
Nu ska jag kolla klart på anna anka söker slav, somna typ mitt i allt igår, haha! :D Börjar inte förrän 12.15 imorgon så det är chill i dill. Men ska ställa klockan rätt så tidigt så jag hinner med att göra lite innan jag ska köra till skolan. - PUSS :*  


Bad mamma ta två bilder innan jag skulle iväg och jobba.


Så här har jag sett ut när jag jobbat sen det var kvalserien (;
Innan hade vi svarta piké tröjor på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0