Fredag

Tjena snyggignar!
Håret blev inte någon jätte förändring men lite ljusare iallafall, ska nog färja det igen om någon vecka?
Idag körde jag och mamma till Malmö för att jag skulle på 5års kontrollen efter min skolios opperation. När vi parkerat i parkeringshuset så ringde vi och sjöng för pappa som fyller år idag (han bor i schweiz) Så sa han, det var ju fint hehe! (lite sympati-skratt) Hahahaha! :D
Idag har jag varit på röntken, spirometri, vet ifan hur det stavas, & sen skulle jag ta blodprover (är med i någon forskning om skolios). Jag var redan skakis för att jag fått någon astma medecin när jag kolla lungerna och sen hade jag ångest. Sköterskan leta upp en ådra. FY FAN vad det gjorde ont när hon stack också kom där inget blod så hon fick ta andra armväcket istället. När jag och mamma körde hem sen så grät jag nästan bakom mina solglasögon för at det kändes som att det brann i armväcket där det inte kom något blod :(  
När vi kom hem så stack vi till familia och fixa present till pappa och sen vidare in till stan för att jag skulle prova min balklänning!! Den var inte ens klar men jag älskar den som bara den! Kommer bli skit snyggt!! Gaaaah vill baar gå på bal nuuuu!! :D

Syrran håller på att dampa så nu ska jag köra och träffa malin & emma, guuuud vad jag saknat dom!! <3
Får skriva mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0