Onsdag




Idag var det skola till kl. 13.10 men denna dagen har varit rätt så soft. Hade turism på morgonen & förmiddan då vi skulle presentera oss själva så som man gör som reseledare. Sen bestämde vi hur våra studentmössor ska se ut, ska ju pröva ut dom snart & sen snacka vi även vad vi ska göra på skolfottot, hihi! (:
När jag kom hem så gjorde jag en STOR måltid på en massa olika slags fetter. Bärnäsås med pommes, hamburgare med ost på, avocado (nyttigt fett), gurka, tomat och såklart cola... Skulle ju till tandläkaren idag och laga min hål så jag synda in i det sista ;P Nej men jag käka fet & mycket mat så jag skulle hålla mig mätt hela kvällen för att man kanske inte kan käka sen på hela kvällen.
Det var faktiskt första gången jag lagade ett hål eller ja idag fick jag laga 2.. Det ena var jätte djupt och tog en jävla tid! Men jag låg och lyssna på lady gaga på högsta volym så sa min tandläkare något så sa jag va så han bara skrek i mitt öra, hahaha! Och mamma hon bara skratta när jag pusta ut (hon sög i min mun, haha! hon är tandsköterska så börja inte fundera på annat, haha ;P) Efter 2 lagade hål så fick mamma städa & rymma upp för att jag var den sista patienten för dagen och då passa jag på att testa kjells glasögon, men såg rätt så suddigt med dom så mamma kom och ställde sig 1 cm från mitt huvud och glodde på mig. Hon bara, det är meningen att man ska se det från nära håll, hahaha! ;D
Nej, nu ska jag börja på min körteori i en timme och sen är det idol, wiiihoooo!!! (:


Kommentarer
Postat av: abb

nawww vilka snygga brillor!

2009-09-18 @ 20:17:41
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0