Onsdag



Har nästan precis tryckt i mig denna maten. Visste inte riktigt vad jag var sugen på, jo kebab men det blev inget med det.. Så jag rotade lite i frysen och det ressulterade till tacoköttfärs, tomat, gurka, avokado, marinerade vitlöksklyftor & creme fresh (: Till det så kollade jag på ellen.
Pallade mig iväg till skolan idag, sluta typ vil 11 så det var rätt så soft!! Men jag känner mig inte helt 100 än. Eller jag kände mig bra i morse men såklart så glömde jag mina ibumetin så jag fick gå med dunkande huvudvärk hela tiden :(
Sitter just nu och diskuterar med sandra om vad man kan vara på klassfotot, ska ju spexa till det lite! Jag har en massa förslag så nu är det bara till att välja och vraka bland ideerna! - xoxo, kanske en ledtråd?! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0