host host...

Tjena snyggingar!
Idag är det fredag!! Jag vaknade av att ungarna inne på skolan skrek (jag bor typ granne med en skola) Så jag stägde fönstret och sen tog jag en liten sovis till halv 11 typ. Då jag började min dag men att ta en strepsil halstablett, fy för vad ont jag hade :( Men nu känns det bättre iallafall. Har en blandning mellan slem & torrhosta, jätte jobbigt! Iockmed att vi har projekarbete idag så har jag och sandra bestämt att jobba hemifrån för att båda 2 inte är riktigt krya.. Så jag har mest tagit det lungt på morgonen. Hade tänkt att jag skulle göra lite på projektarbetet på förmiddan men alla datorerna i huset var upptagna..  Jag sa lixom till mamma att hon skulle skaffa facebook & sen blev hon fast, hahaha! ;D Jag lärde henne hur hon skulle göra & så för att nu har jag fått kläm på det, hehe (; 
Nej, nu måste jag verkligen köra igång ska sitta här i någon timme nu och jobba intensivt - PUSS :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0