Good night!

Uuuh, känner att jag mest har klagat idag över att jag är sjuk, börjar känna mig precis som en kille. Jag har en helt vanlig förskyldning, en jobbig en, men klagar precis som att det var något ännu värre, haha!
Fast jag var seriöst nästan nära på att börja gråta innan. Var lite hungrig så jag tog fil också skulle jag ha russin så när jag skulle hälla russinen i filen så hängde typ alla med, gaah visste inte vad jag skulle göra och när man är lite sjuk så blir man oftast lite blödig av sig men jag klara det.. Satte mig sen ner framför tv´n och lät pappa ta hand om problemet. Har typ skrattat för första gången nu ikväll & det var när jag kolla på det live matprogrammet på 4an. Carolina Gynning skulle tydligen vara med idag, så kul det var! Ni har säkert hört mig säga det innan att Carolina är fan den grymmaste & härligaste bruden på denna jord, fan vad jag älskar henne! (: Som jag satt och skratta, haha!
Men nu kommer jag till något som är mindre kul.. Har nämnligen prov i svenska, ordkunspak, i morgon och jag har typ inte pluggat någonting för att jag kan inte konsentrera mig de 2 senaste dagarna :( Fast måste till skolan imorgon, fast jag skulle vilja vara hemma och vila. Så nu blir det till att krypa ner i sängen, plugga lite snabbt och sen sova gott!! Men först, en ibumetin, otrivin & borsta tänderna! - PUSS :*


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Söt blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 08:40:39
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: SmultronMamman

Fin blogg :)

2009-09-22 @ 09:30:21
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: TereseErica

ja, visst är de! skall du göra något skoj ikväll?

2009-09-22 @ 17:15:50
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0