God natt!

Efter en timmes idol så ska jag nu gå och göra mig redo för sängen. För att i morgon blir det fanimej skola!! Känner mig lite bättre nu och helpepp för att jag ska jobba på lördag :] Låter helt knäppt jag vet! Men har man typ hundralappen på kontot så förstår ni säkert? 
Nu ska jag plocka fram lite grejer inför morgondagen, ja ni vet packa väskan och plocka fram kläder. Så man kan sova dom små men dyrbara minuterna extra på morgonen istället, I LIKE!(; Sen ska jag kolla på svenska hollywood fruar. Missade helt att det var igår, trodde faktiskt att det skulle vara idag, men men tur att tv3 har en web tv! - PUSS :*  


Anna Anka, bruden från mina hemtrakter, BJUV!! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0