GO GIRL!







ÄNTLIGEN!! så kom min parfym som jag längtat efter!!
Jag vann nämnligen Carolina Gynnings parfym GO GIRL! på hennes blogg för några veckor sedan och sen dess har jag väntat på att brevet som säger att jag har ett paket att hämta ut ska komma & idag damp det ner i brevlådan, wiiihooo!!! :] Ni kan säkert se på bilderna hur glad jag är över parfymen + att förpackningen var signerad, det gjorde mig ännu gladare!! För att när jag såg det så skrek jag ut, åååh kolla den är signerad!! Nu måste jag leta upp en hedersplats där jag kan ställa den vackra förpackningen & flaskan. Men nu kommer den stora frågan.. Ska jag våga använda parfymen nu? Är så rädd att den ska ta slut, hehe! 
Tack så jätte mycket Carolina, du förstår inte hur glad jag är!! - PUSS :* , GO GIRL! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0