Fredag

Tjena snyggingar!! Idag är det fredag för er som totalt glömt bort det!! ;P fredag ärlikamed projekt hela dagen. Fast Sandra är på Island nu så vi ska kompletera det med någon annan dag. Har precis hoppat ur duschen så sitter här i köket inlindad i handdukar med en mocha latte på min högra sida! (; Mormor kommer vid 11 då jag ska ut och övningsköra lite, mamma ska också med för att det är hon som är min handledare (kan inte köra vår bil för att det är automatare. Körde den från jag var 16-17 kanske men nu är det manuell växellåda som gäller!) Vart vi ska köra idag är oklart men ska iallafall till maxi det är en sak som är säkert!! Nej nu måste jag gå och ta på mig för att min hel sköna mormor kommer om en halvtimme - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0