Förlåt fader, idag har jag syndat..

..eller syndat & syndat ;P Jag kolla på det första avsnittet av den nya sesången av gossip girl, mohaha! Jag kunde seriöst inte hålla mig längre. Sverige premiären är den 14 oktober men som sagt orka vänta tills dess?! :O För er som klarar att hålla er så kan jag säga att ni kommer inte bli besvikna, hoo! Hakan föll nästan ner till madrassen när jag satt i sängen och käka frukost och kolla på GG. Men det var bara vid vissa tillfällen. Där fanns allt som tillhör ett GG avsnitt, hehe! Det var så kul att se alla igen. De har växt och de blir bara snyggare och snyggare tycker jag, förutom vissa. Gillade inte Rufus nya frisyr, hoppas den ändras, haha! Längtar tills nästa avsnitt kommer, det är ju så spännande!! iiih!


GRAAOOOW!!


Kommentarer
Postat av: Minnali

GALET HET BILD!

2009-09-21 @ 15:10:20
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Minnali

Allt bra med dig? Var hittade du denna?

2009-09-21 @ 17:52:59
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0