elin babblar

Det blev lite ändrade planer. Syrran och Micke ville kolla på vi hade iallafall tur med vädret igen så det gjorde vi. Fy fan vad rolig den var, hahahahahaha!!! ;D När filmen var slut så slog vi över på tv4+ där en av mina favvo filmer spelas just nu. Men fick tyvärr gå där ifrån.. Filmen är så jävla gripande och jag får så ont i kroppen när jag kollar på den och gråter som ett spädbarn. Så nu sitter jag här istället, ska nog snart göra mig redo för sängen och kolla på någon film eller varför inte gossip gilr?! (; - PUSS :*


Graaaooow!! (;


Kommentarer
Postat av: Tina

å låter toppen gillar oxå gossip! see u

2009-09-13 @ 11:33:06
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0