elin babblar

Jag fick till den perfekta hemma gjorda mochalatten idag, typ helt överstolt!! (: Hemligheten.. är att brygga ett starkt kaffe. Blanda extra stark oboy i ett separat glas häll sedan i det i kaffet och in i micken för att få det varmt! muuums, ska se om där finns mer kaffe för ska nog gå och göra en till?! (; 
Just nu sitter jag i soffan kollar på sex and the city medans jag pluggar. I bakgrunden spelar syrran 90-talsmusik, hur underbart?! (: Jag kom på idag att jag ska nog börja plugga på laptopen istället för den stationära på mitt rum. För att jag får seriöst mer gjort när jag sitter här, hahaha! Nej nu ska jag fortsätta skriva lite fakta om brottsligheten i chicago, riktigt intressant faktiskt!! - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0