elin babblar...

Det blev inte så jätte mycket körande idag för att jag har somsagt inte mått helt 100. Mamma, jag, syrran & hennes hille körde hem till farmor & farfar iallafall där det blev kaffe & kaka i någon timme. Sen orkade jag inte köra så mycket så det blev bara famila och maxi, men skönt var det!! Just det, gjorde även ett ärende innom ica för att hämta ut mitt paket! (; 
När vi kom hem så skulle tydligen pappa iväg så fråga han om jag ville övningsköra in till stan. Först var jag lite tveksam för att jag kände mig helt okonsentrerad innan när jag körde men efter en ibumetin & en banan så tog jag initiativet till att övningsköra in till helsingborg och det gick hur bra som helst fast dom höll på med vägarbete.. Fast det blev lite kladd med en tant när jag skulle köra hem, men hon var ju så seeeeg!!
Ikväll har det bara varit mamma & jag som varit hemma. Vi har käkat tacos, kollat på idol, kändisdjungeln & jag har suttit och snötit mig eller nyst hela kvällen. Ska alldeles strax krypa ner i sängen och kolla på gossip girl, sällan! Men det är ju så satans bra!! (: - PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0